Електронні торги – це не та процедура, яка буде однаково ефективна в будь-яких обставинах. Одне з завдань організатора торгів – це визначитися з тим, наскільки доцільним є створення тендеру. Якщо основним завданням стоїть пошук певної продукції в короткі терміни, то краще зробити це в форматі прямих перемовин. Виключенням тут можуть стати лише державні закупівлі, коли в організацій та структур немає змоги розглядати інші варіанти окрім тендерів.
З організатором все досить просто, він отримує можливість знайти постачальника певних товарів або послуг, який запропонує найбільш економічно вигідні умови. Все це працює однаково незалежно від обраного майданчика, чи то сайт tender.uub.com.ua чи щось інше. Принцип залишається одним і нічого від цього не змінюється.
При цьому, більш цікавим питанням є те, в чому вигода самих учасників торгів, які відправляють на розгляд свої заявки. Насправді, тут також є декілька цікавих моментів, які потрібно розглянути більш детально. Лише зробивши це, можна буде підводити якісь підсумки.
Про які переваги йде мова?!
Насправді, є досить багато моментів, які можна було б віднести до цього переліку. Учасники аукціонів, як і організатори, мають свої специфічні переваги, якими вони можуть користуватися в повній мірі.
- Прозорість – компанія, що відправляє свою заявку на розгляд, може бути впевнена в тому, що ці дані не будуть використані для того, щоб нанести їй певні збитки. Саме тому, потрібно обирати саме акредитовані та перевірені електронні майданчики;
- Зручність — взяти участь в таких торгах максимально просто й для цього не потрібно направлятися до якогось безпосереднього місця. Буде достатньо комп’ютера та доступу в інтернет;
- Рекламна вигода – мова йде про те, що компанія-переможець отримує досить серйозний плюс до своєї ж репутації. Це один з вагомих моментів, який дійсно заслуговує того, щоб звернути на нього свою увагу;
- Рівні права – всі компанії, які мають наміри взяти участь в торгах, знаходяться в рівних умовах стосовно один до одного. Відповідно, шанси на перемогу є як у більш відомих ресурсів, так і маловідомих компаній, які навіть не мають в цьому напрямку відповідного досвіду.
Цих моментів уже достатньо для того, щоб зробити певні висновки та визначитися з тим, чи варто брати участь в електронних торгах.