facebook
Події
«Який він громадянин?» Водій київської маршрутки відмовився везти темношкірого хлопчика

У Києві водій маршрутки відмовився везти темношкірого підлітка за посвідченням пільговика і засумнівався в його українському громадянстві.

Так, киянка Галина Узу поскаржилася в соцмережі на водія 178-ї маршрутки (від ст. Метро «Лівобережна» до ст. Метро «Бориспільська»). Інцидент стався 28 червня.

«Разом із чоловіком і 14-річним сином Джастіном сіли в маршрутку. Але водій спробував заборонити моїй дитині пільговий проїзд за посвідченням дитини з багатодітної сім’ї на тій підставі, що, на його думку, він не є громадянином України. Далі були словесні образи в нашу адресу і звинувачення в тому, що документи у нас підроблені», — розповіла вона.

Реклама

За її словами, вона пред’явила документ, де вклеєні її та чоловіка фотографії, який видається на сім’ю, а також окреме посвідчення Джастіна.

«Я заплатила за свого чоловіка, а за себе і дитину не вважаю за потрібне платити, тому що у мене є така пільга. Але водій кричав, що знає закони і нехай нас возить той, хто видавав ці документи. Казав: «Подивіться на себе, хіба можуть бути такі громадяни України?» — додала Узу.

Також читають: Відкривають другий фронт: в Україні обурилися від заяви Польщі про Бандеру

Відзначається, що чоловік Галини, співак Харрісон Узу із групи «Чорнобривці», який 25 років живе в Україні, намагався згладити конфлікт, але водій був налаштований дуже агресивно.

«Коли приїхали, попросила водія вибачитися за образи, але він не став цього робити. Я і мої діти будемо продовжувати користуватися цим маршрутом. Не хочу, щоб таке повторилося», — сказала жінка.

У свою чергу сам водій маршрутки, Віталій Луцюк, заявив, що дитини не було, а конфлікт розгорівся через несплату за Харрісона.

«Їх було тільки двоє, дитини не було. Держава надає пільговий проїзд тільки громадянам України. Який же він може бути громадянин? У нього навіть не було паспорта, а посвідчення я не роздивився. Жінка була неадекватна. За одного заплатила, і я більше грошей не взяв. Я людина з вищою освітою, викладав в автошколі, закони знаю. На другий день прийшла скарга, і я написав керівництву пояснювальну записку, як усе було», — розповів він.

У компанії-перевізнику коментувати ситуацію відмовилися, посилаючись на те, що відіслали в комунальну службу перевезень офіційну відповідь на скаргу Узу. Там журналістам повідомили, що така скарга надійшла 3 липня, тому її ще не розглянули. Але, в будь-якому випадку, як вчинити з водієм, вирішує тільки перевізник.

Також читають: В Україні зупинили другий етап кібератаки Petya: Аваков розкрив подробиці

Джерело.

Реклама

Реклама

Related Post