Події
Швидкісний потяг «Київ-Перемишль» на ділі виявився зрадою, — ЗМІ

Поїзд Київ — Перемишль мав стати в останній місяць року символом позитивних змін: без схвалення «безвізу» з Євросоюзом, без «відкритого неба» і лоукостів «Укрзалізниці» вдалося розширити сполучення українців зі світом. Але і тут знайшлася проблема — координація польської та української сторін. Про це пише портал «Дело».

26 грудня 2016 року. Рейс Берлін — Жешув. Борт літака на 50-60% заповнений пасажирами з українськими паспортами. Більшість з них їде далі на електричці до Перемишля, щоб вперше випробувати найгучніший проект «Укрзалізниці» останніх років: «Інтерсіті +» № 705/706 Перемишль — Львів — Київ. До Києва за 7 годин, до Львова взагалі за дві. Але як виявилося, все не так просто.

Виявилося, як пише кореспондент, квиток на цей поїзд не можна купити онлайн, тільки в касах. Тому після прибуття в Перемишль «група з Берліна» вишикувалася в чергу за квитками.

Реклама

Однак в касі заявили, що всі місця в «Інтерсіті +» на резерві і потрібно чекати його скасування.

Пізніше з’ясувалося, що місць взагалі немає і купити квитки в касі вокзалу не можна. Частина людей сприйняли цю інформацію і пішли на звичайну маршрутку в сторону пішого переходу кордону. Інша частина вирішила пройти до поїзда, щоб з’ясувати, в чому ж справа і настільки маршрут популярний, що не виявилося квитків.

Як виявилося поїзд був напівпорожній. Люди почали вмовляти провідника пустити їх в поїзд.

«Нема дозволу, не в нашій компетенції» — така була відповідь на все.

Також читають: Укрзалізниця призначила на свята 36 додаткових поїзди

Максимум, чого домоглися потенційні пасажири — це передачі машиністом прохання виписати квитки без місця. Але як би начальник поїзда і провідник не хотіли в глибині душі допомогти людям, вони так і не змогли переступити через страх зробити щось всупереч інструкції або «наказу зверху».

Поїзд поїхав, все-таки залишивши пару десятків своїх потенційних пасажирів в повній розгубленості. Потім була маршрутка, піший перетин кордону, знову маршрутка і багато жартів на тему з ноткою розчарування.

Справа навіть не в тому, що людей не посадили в поїзд, констатує репортер. Справа в тому, що ніхто особливо і не прагнув цього зробити. Відповідальність просто перекидалася далі, як «гаряча картопля». Касир каже, що винна українська сторона, так як вона не підтвердила наявності вільних місць, провідник і начальник поїзда стверджують, що вони не мають впливу на такі питання, а «люди з Києва» і зовсім просто забороняють когось пускати без квитка.

«Саме ось ці байдужість і неготовність взяти на себе будь-яку відповідальність є, в підсумку, найбільшою небезпекою для всіх реформ. Ти тут хоч які потяги ні запускай і як це не рекламуй, але в один день подібна ситуація зведе всі зусилля нанівець», резюмує видання.

Джерело.

Реклама

Реклама

Related Post