Шоу-бізнес
Нова українська комедія побила рекорди прокату й окупилася за перші 10 днів

Українська комедія «Інфоголік», яка розкриває глядачеві життєву історію одержимого новинами менеджера, очолила рейтинги кінопрокату в Україні й окупилася за перші 10 днів після виходу на екрани.

Про це розповідає портал Online.ua з посиланням на Національний союз кінематографістів (НСКУ).

Прем’єра нової української комедії відбулася 2 березня. З моменту виходу в прокат, картину подивилися більше 60 000 глядачів. Збори «Інфоголіка» склали близько 4,4 млн грн.

Реклама

Режисерами комедії стали Валентин Шпаков і Владислав Климчук. Зіркою картини — естрадний український співак Павло Зібров.

Сюжету «Інфоголіка» розповідає про життя успішного інвест-менеджера, який не уявляє свого життя без інформації. Максим не випускає з рук гаджетів і весь час моніторить новини.

Фільм був знятий на замовлення телеканалу НЛО TV спільно з Idea Production, студією «Мамахохотала» і «Кінокомпанія ММД».

Як зазначили в НСКУ, «Інфоголік» був випущений вкрай вдало, тому що виявився єдиною романтичною комедією в українському кінопрокаті до свята 8 Березня.

Також читають: Тіна Кароль всіх вразила на концерті «Вечірнього кварталу» (відео)

Джерело.

Реклама

Реклама

Related Post