facebook
Події
«Нажитися на Євробаченні»: у мережі розповіли про аферу одного з найбільших маркетів Києва (фото)
Киянка Олена Гринюк поскаржилася, що в супермаркеті Novus намагаються «нажитися на Євробаченні», використовуючи кольорові накладки на вагах, через що покупці переплачують за продукти.

Відповідну заяву Гринюк опублікувала в Facebook.

«Як нажитися на Євробаченні, якщо ти не укладаєш асфальт і не торгуєш білою ганчіркою за 5 млн? Запитайте у Novus на Броварському проспекті… Вага бананів з накладкою 750 г, а вже без неї — 605 г», — пише жителька Києва.

За її словами, адміністратор маркету не зміг чітко відповісти на запитання, що це за накладка.

Реклама

«Закликати до совісті марно, на жаль. Я пояснила, що ТСН моя улюблена програма… Зняли з усіх кас», — резюмувала Гринюк.

Також читають: Умови для роботи українців в Польщі можуть істотно змінитися — ЗМІ

Джерело.

Реклама

Реклама

Related Post