Світ
“Говори російською”: відома авіакомпанія України попала в мовний скандал

Працівниця авіакомпанії “Міжнародні авіалінії України” (МАУ) скасувала квиток пасажира до Києва через те, що він розмовляв українською мовою. Про це на своїй сторінці у соцмережі Facebook розповів сам потерпілий – викладач, директор та засновник Українського кіноклубу Колумбійського університету в Нью-Йорку Юрій Шевчук, пише «Обозреватель».

“Сьогодні, повертаючись із Барселони до Києва, пережив нову для себе форму національного приниження. Підходжу до стійки, яку спільно використовує “Аерофлот” і “Міжнародні авіалінії України” (як зворушливо!), Даю свій канадський паспорт, вітаюся з жінкою-іспанкою за реєстраційним прилавком по-іспанськи і далі веду розмову з нею тією ж мовою.

У неї виникають запитання щодо мого можливого бажання пробути в Україні довше, ніж дозволено (90 діб), викликає старшу. Нею виявляється працівниця МАУ, громадянка України. Вона звертається до мене іспанською, а коли я їй кажу, що розмовляю українською, вона переходить на… російську”, – написав він.

Реклама

Після того, як чоловік ввічливо пояснив, що розмовляє українською, а не російською, співробітниця МАУ оголосила, що його квиток до Києва скасовано.

“Я ввічливо і твердо кажу їй, що українською, а не російською розмовляю. Реакція старшої була поза всіляких моїх сподівань. З посмішкою на обличчі старша з МАУ оголошує мені, що мій квиток до Києва скасовано. Ніякі докази, документи, листи від мого агентства, що підтверджують факт придбання і дійсності мого квитка, на старшу з МАУ не справляють ніякого враження.

Вона не без видимого задоволення від своєї влади над клієнтом пропонує мені або залишатися в Барселоні, або ж купувати новий квиток до Києва (свого роду плата за розкіш говорити українською). Я ввічливо намагаюся пояснити їй, що маю всю документацію і вони зобов’язані дотримуватися своєї сторони контракту”, – продовжив Шевчук.

Також читають: «Питання закрите»: боксер Усик зробив патріотичну заяву про зміну громадянства

В кінцевому результаті чоловікові все ж вдалося сісти в літак, проте сам інцидент він назвав принизливим.

“Це приниження тривало більше години. Нарешті вирішивши, що вона вже показала мені, як слід обирати мову в майбутньому, вона змилостивилася і “вирвала” для мене мій же оплачений квиток. Уже на літаку я помічаю, що майже шоста частина місць у ньому порожні. Все це очевидно залишиться безкарним, а кожен такий як я має шанс на собі відчути смак сервісу МАУ. Для мене ця назва має тепер дуже неприємний присмак. Біда в тому, що на українському ринку – це монополія”, – підсумував він.

Користувачів мережі ця історія обурила, вони заявили, що робітницю МАУ необхідно знайти в соцмережах, “прославити” на всю Україну, а потім звільнити.

Ще однією історією про якість роботи співробітників МАУ поділилася волонтер Юлія Смирнова. За її словами, після інциденту стюардесу, яка не знала англійську мову, звільнили з роботи.

“МАУ – жахливі авіалінії. Сервіс на нулі, скільки не літали, постійно якась фігня. Але найбільше мене вразило, коли вийшла тітонька стюардеса, яка не знала англійської мови абсолютно, а італієць намагався у неї запитати чи можна пересісти на вільне місце, тому що половина салону було порожньою. Так ось вона через весь салон почала кричати на іншу. Горлати.

Також читають: “Україна йде в майбутнє”: вчений із Росії запалив соцмережу постом про поїздку до Києва

Нам стало соромно перед іноземцями. Тому ми їй пояснили, що він хоче. Італієць повторював “Oh my God”. Я написала про рейс і цю тітоньку керівництву МАУ. Мене запевнили, що вона больше не працює”, – написала вона.

Реклама

Реклама

Related Post